Začíná hlavní část kampaně před "euroreferendem"
Právě dnes začíná hlavní část kampaně před červnovým referendem o vstupu země do Evropské unie. O propagaci našeho členství se postarají hlavně televizní spoty. V nich budou fiktivní irský počítačový expert, finská manažerka a řecký kavárník vysvětlovat, jaké výhody nás v unii čekají. Na billboardech a v inzerátech zase budou portugalský rybář, rakouská důchodkyně a španělská řidička autobusu. Tato část kampaně přijde na 70 milionů korun z vyčleněných 200 milionů.
S kampaní se ale začalo pozdě a podle prezidenta Asociace českých reklamních agentur Pavla Brabce není jisté, zda se Evropskou unii podaří dobře prodat. "Vláda nepřipravila systémově i strategicky tu záležitost tak, aby se dala odkomunikovat optimálně. Reklamní agentury odvedou zřejmě své maximum, ale určitě to není optimální záležitost komunikace, protože produkt, kterým je vstup do Evropské unie, je natolik složitý, že se dobře nedá odkomunikovat během jednoho měsíce."