Ekonomické informace 20. 4. 2004

Nejistota podnikatelů kolem plateb záloh na daně z přidané hodnoty stále trvá. O nezaměstnanosti bude dnes jednat tripartita. Z Českých drah by mohlo příští rok odejít ještě víc zaměstnanců než v letos. Geneticky upravené jídlo musí být v Evropské unii označeno viditelnými nápisy. Na brněnském výstavišti dnes začínají Mezinárodní stavební veletrhy.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Koruny, česká měna

Koruny, česká měna | Foto: Jan Rosenauer

Nejistota podnikatelů kolem plateb záloh na daně z přidané hodnoty stále trvá. Není přitom jasné, zda Sněmovna dnes bude o klíčovém zákonu o DPH vůbec hlasovat. Podle Davida Marka z Patria Online může tento stav některé firmy položit.

Přehrát

00:00 / 00:00

David Marek o placení záloh

O nezaměstnanosti bude dnes jednat tripartita. Zástupci vlády, odborů a zaměstnavatelů budou projednávat konkrétní návrhy na podporu podnikatelských aktivit a mobility pracovní síly. Své očekávání Radiožurnálu řekl předseda Svazu podnikatelů Bedřich Danda.

Přehrát

00:00 / 00:00

Bedřich Danda o nezaměstnanosti

Z Českých drah by mohlo příští rok odejít ještě víc zaměstnanců než v letos. Podnik chce počty zaměstnanců snížit až o dalších 14 tisíc lidí, tedy téměř o 20 procent. Vyplývá to ze Strategického rozvoje ČD. Odbory tak velké snižování počtu zaměstnanců odmítají a hrozí stávkou.

Geneticky upravené jídlo musí být v Evropské unii označeno viditelnými nápisy. K nově platné legislativě náš spolupracovník zpravodaj Hospodářských novin v Bruselu Milan Fridrich dodává.

Přehrát

00:00 / 00:00

Milan Fridrich o GMO

Na brněnském výstavišti dnes začínají Mezinárodní stavební veletrhy. Jak zjistil redaktor Vladan Dokoupil, druhá největší akce domácí veletržní sezóny se skládá ze šesti menších veletržních přehlídek.

Přehrát

00:00 / 00:00

Vladan Dokoupil o stavebním veletrhu

Škodovky jsou druhými nejoblíbenějšími vozy v Británii. Vede japonská značka Lexus. Proti roku 2003 si Škoda v nejnovější anketě britské marketingové agentury J.D. Power and Associates polepšila o dvě příčky. Agentura se 23 000 britských motoristů ptala na spolehlivost vozu, účinnost, vzhled a mimo jiné i na úroveň služeb prodejců.

Jaroslav Skalický Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme