Telekomunikační firmy vedou v Nizozemsku žebříček nejhorší obsluhy zákazníka

O zákazníky se nejhůř starají telekomunikační firmy. Vyplývá to z průzkumu zveřejněného v Nizozemsku. Ankety se účastnily 2 tisíce respondentů. Nechal ji provést autor knihy odhalující triky, které obchodníci na zákazníky používají.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Amsterdam

Amsterdam | Foto: Vladimíra Bezdíčková | Zdroj: Český rozhlas

Ve stupnici od jedné do deseti dostali operátoři telefonních firem nejhorší známku. Skončili se ziskem 4,7 bodu nejhůř za energetickými společnostmi, bankami a pojišťovnami a provozovateli veřejné dopravy.

Naopak nejlépe zákazníci hodnotili klientský servis supermarketů. Ty dosáhly téměř známky sedm.

Zákazníky podle průzkumu nejvíce obtěžuje volání na servisní linky s předčíslím 0900, které jsou drahé. Rozčilují je také maily z adresy, na kterou se nedá odpovědět.

Zadavatel průzkumu v jeho hodnocení podotkl, že některé firmy berou zákazníka jako nutné zlo. Některé letecké společnosti cestujícím přezdívají 'samo se nakládající zboží' a jeden poskytovatel kabelové televize nazývá zákazníky 'jednotkami generujícími zisk'.

Pavel Novák, Katarína Brezovská Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme