Britská tajná služba spustila náborovou kampaň. Cílením na ženy se snaží distancovat od image Bonda

Britská rozvědka MI6 spustila svou první televizní reklamu. Zaměřená je na ženy a jejím cílem je rozbít machistický obrázek této tajné služby, píšou britská média. MI6 v reklamě naznačuje, že stojí o kandidátky s takzvanými měkkými dovednostmi, například emoční inteligencí a kreativitou.

Londýn Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

V reklamě, která se odehrává v mořském světě, vystupuje dítě a jeho matka. K dítěti se blíží žralok. Dítě v úleku ustupuje, než si v náruči maminky s úsměvem uvědomí, že predátor je za sklem.

Léčba je bolestivá, říká Julija Skripalová. Médiím poskytla první vyjádření od otravy Novičokem

Číst článek

Průvodní hlas k tomu říká, že „nejde o to zachovat si v nádrži se žraloky chladnou hlavu, ale zachytit tiché signály, chápat ostatní a pomoci jim vnímat věci jinak“.

Šéfka oddělení lidských zdrojů MI6, která je sama matkou, řekla v britském tisku, že rozvědka se v reklamě úmyslně snažila distancovat od svého „bondovského“ image.

MI6, jejímž úkolem je provádět zahraniční špionáž, chce do roku 2021 najmout 800 nových zaměstnanců. Zájem o práci u MI6 podle britských médií vzrostl po březnovém útoku na bývalého ruského dvojitého agenta Sergeje Skripala a jeho dceru.

Šéf MI6 Alex Younger uvedl, že má zájem o ty nejlepší uchazeče, včetně žen a příslušníků etnických menšin.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme