Týden EET: Finanční správa už dostala bezmála osm set 'udání'

Týden po spuštění elektronické evidence tržeb Finanční správa eviduje 760 stížností od zákazníků, kteří v hotelu nebo v restauraci nedostali účtenku.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Elektronická evidence tržeb (EET) - ilustrační foto

Elektronická evidence tržeb (EET) - ilustrační foto | Foto: Petr Jadrný | Zdroj: Český rozhlas

Zákazníci mohou o nevydání účtenky v restauraci nebo hotelu informovat na speciálním webu, který za tímto účelem zřídilo ministerstvo financí.

Finanční správa už takto dostala 760 stížností o nevydání účtenky. Českému rozhlasu to potvrdila mluvčí úřadu Petra Petlachová.

Účtenková loterie začne v polovině 2017. Vítěz získá až milion korun nebo automobil

Číst článek

„Tato hlášení o nevydaných účtenkách budeme shromažďovat, analyzovat a v případě, že je vyhodnotíme jako oprávněné, budeme zahajovat příslušná řízení,“ řekla Petlachová.

Dodala, že hlášení o nevydání účtenky nemůže být nástrojem nekalého konkurenčního boje mezi restauratéry nebo hoteliéry.

Ondřej Látal Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme