Týden EET: Finanční správa už dostala bezmála osm set 'udání'
Týden po spuštění elektronické evidence tržeb Finanční správa eviduje 760 stížností od zákazníků, kteří v hotelu nebo v restauraci nedostali účtenku.
Zákazníci mohou o nevydání účtenky v restauraci nebo hotelu informovat na speciálním webu, který za tímto účelem zřídilo ministerstvo financí.
Finanční správa už takto dostala 760 stížností o nevydání účtenky. Českému rozhlasu to potvrdila mluvčí úřadu Petra Petlachová.
Účtenková loterie začne v polovině 2017. Vítěz získá až milion korun nebo automobil
Číst článek
„Tato hlášení o nevydaných účtenkách budeme shromažďovat, analyzovat a v případě, že je vyhodnotíme jako oprávněné, budeme zahajovat příslušná řízení,“ řekla Petlachová.
Dodala, že hlášení o nevydání účtenky nemůže být nástrojem nekalého konkurenčního boje mezi restauratéry nebo hoteliéry.