Zaměstnanci Technické správy komunikací dorazili na místo v pět hodin ráno. Podle zastupitele Prahy 1 Giancarla Lambertiho (TOP 09) už na ně čekali zástupci provozovatele předzahrádek i s právníky.
Vedení Prahy se chystá v blízké době odstranit nelegální předzahrádky na Staroměstském náměstí. Podnikatelé na nich poslední dva roky vydělávali, aniž by měli platnou nájemní smlouvu.
Podle mluvčího magistrátu nejde o zásah jako takový, ale pouze o součinnost při vyšetřování. A tu poskytují. Další informace k tomu neuvedl. Mluvčí NCOZ pouze dodal, že detektivové nikoho nezadrželi.
Na mostě budou řidiči stejně jako v předchozích fázích oprav jezdit v každém směru ve třech namísto čtyřech pruzích. Ve směru z Jižní spojky tak auta v levém pruhu přejedou do protisměru.
To, že se vám na přechodu smekne noha, ovlivňuje hned několik faktorů. Firmy na ně sice používají speciální protiskluzové prvky, časem se ale mohou opotřebovat.
Z odůvodnění zákazu vjezdu není podle přezkumného rozhodnutí patrné, co návrh na zákaz iniciovalo. Spis, podle něj neobsahuje žádné potřebné písemné podklady jako třeba dopisy, e-maily či záznamy.
V prostoru oblouku má začít pravděpodobně v březnu fungovat informační centrum, a zároveň je v plánu tam průběžně střídat třeba komunitní nebo kulturní akce či výstavy.
Řidiči se mohou vyhnout kolonám na Barrandovském mostě především díky Pražskému okruhu. Přes něj se mohou dostat na Strakonickou ulici a poté pokračovat do centra, nebo najet na Barrandovský most.
Termín dokončení oprav mostu byl několikrát posunut. Původně měly práce skončit 2. září. Kvůli vynuceným úpravám projektu bylo v létě dokončení oprav posunuto do 29. září.
Rekonstrukce začala letos 16. května. Původně měly práce skončit 2. září. Kvůli vynuceným úpravám projektu bylo v létě dokončení oprav posunuto do 29. září.
Rekonstrukce začala letos 16. května. Původně měly práce skončit 2. září. Kvůli vynuceným úpravám projektu bylo v létě dokončení oprav posunuto o 27 dní do 29. září, jde tak o druhé posunutí termínu.
Barrandovský most z roku 1983 je součástí městského okruhu a dosud nebyl nikdy opravován. Denně ho přejede na 140 tisíc aut, což z něj dělá nejvytíženější komunikaci v Praze.
Z 13 v úterý zrušených linek jich je pět mimopražských, a sice linky 339, 346, 375, 377 a 658, a zbylé, tedy linky číslo 163, 166, 171, 204, 208, 209, 223 a 228, jezdí na území hlavního města.