Na web Pepa.cz si ale klienti a obchodní partneři stěžovali už dřív, přes půl roku totiž neplatil řadě svých partnerů. Mezi nimi byly třeba hotely nebo cestovní kanceláře.
Pokud nakupujete na slevových portálech, měli byste být u některých hodně obezřetní. Třeba zákazníci webu Pepa.cz si stěžují, že za své peníze nakonec nic nedostali.
Od roku 2010 můžou Češi využívat nabídky na slevových portálech. Jejich počet ale klesl z několika set na pár desítek. Zákazníci na nich nejčastěji nakupují poukazy na cestování, jídlo nebo zážitky.
Za novoroční předsevzetí jsou Češi schopní utratit tisíce korun. Mezi nejčastější výdaje patří nákup permanentek do fitness center nebo vzdělávací kurzy. Podle průzkumu společnosti STEM/MARK vstoupil do nového roku s předsevzetím každý třetí člověk, jen pětina je ale všechna dodrží. Podle slevových portálů letos vzrostl zájem třeba o i smykové jízdy.
Jeden z největších tuzemských slevových portálů NákupvAkci.cz podvedl až tisíce lidí, odhadují pražští detektivové. Vyzývají proto poškozené, aby se policii přihlásili. Na policejním webu to oznámil policejní mluvčí Jan Daněk.
Češi mají letos o zájezdy na adventní trhy větší zájem než loni. Podle slevových portálů vzrostl až o jednu třetinu. Vůbec nejčastěji lákají výletníky ozdobené stromky a stánky ve Vídni a Drážďanech. Nejen kvůli slavnostnější atmosféře, ale i kvůli nákupům vánočních dárků.
Na slevových serverech lidé nakupují stále častěji. Loni na nich utratili přes tři a čtvrt miliardy korun. Přibývá ale i stížností. Některé firmy například nechtějí klientům voucher uznat.
Slevové portály v Česku mají nejspíš to nejlepší období za sebou. Podle Českého statistického úřadu na nich letos nakupovalo 15 procent lidí, což je o šest procentních bodů méně než loni.
Jeden z největších slevových portálů na českém trhu - Zapakatel.cz - má nového majitele. Původní vlastník firmu prodal, aby mohl splatit část dluhu. Slevový portál ale funguje dál.
Letní sezona v Jeseníkách finišuje. Na konci prázdnin odjede většina turistů, pak už do hor zamíří jen výjimečně. Letošní sezonu si ale většina majitelů hotelů a penzionů pochvaluje.
Internetové slevové servery nabízí každý den nejrůznější zboží i služby. Velkou část tvoří nabídky hotelů a penzionů z různých míst České republiky včetně Krkonoš. Navíc za cenu, která je mnohem nižší, než bývá obvyklé. Hoteliéři sami přiznávají, že tyto akce pro ně nejsou ziskové a jde spíše o formu reklamy.
Česko bylo v posledních dvou letech velmocí slevových portálů. Zájem o ně ale už opadl a teď dochází k třídění kvality. Češi na nich nejčastěji nakupují wellness služby, zájezdy a služby restaurací.
Čeští zákazníci utratili na tuzemských slevových portálech za letní dovolené rekordních 180 milionů korun. Vyplývá to ze statistik slevového agregátoru Slevín.cz, který monitoruje nabídku tuzemských slevových portálů.
Stále více slevových portálů své služby pojišťuje pro případ, že prodaná služba neodpovídala slibované kvalitě nebo neproběhla vůbec. Zákazníci tak mají větší jistotu, že v případě problémů dostanou peníze zpět. Nejvíce stížností se týká oblasti gastronomie.
Po zadání hesla "slevy", do internetového vyhledavače, vyskočí na uživatele stovky odkazů. Nabídek, které se nás snaží přesvědčit o výhodnosti pořízení nějaké věci nebo služby, je nepřeberně. Slevteto, Zapakatel, Vykupto, a další.