„I když to zní jako klik nebo cinknutí, tak v realitě je to třeba pět nebo šest vrstev zvuku,“ vysvětluje David Wurczel pro Český rozhlas složitost zvuku ve hře.
Hra bude komplexnější a realističtější a bude se prakticky odehrávat ve třech různých lokacích, řekl ředitel studia Warhorse Martin Frývaldský. Pokračování Kingdom Come: Deliverance vyjde 4. února.
Psycholog Lukas Blinka v mezinárodním týmu zkoumal digitální závislosti u adolescentů. Prudký nástup připisuje covidu. Jako problém vnímá nárůst rizikových uživatelů mezi nejmladšími účastníky studie.
V rámci pravidelné knižní soutěže hrajeme o Ještě jeden level. Poučený průvodce videohrami odhaluje, že některé z nich mohou být třeba spalující společenskou kritikou jako ty největší romány.
Technologii, kterou společnost Sensit! v křesle používá, se říká metahaptika. Jejím základem jsou zvukové frekvence, přičemž rozsah je větší, než kolik potřebuje ke slyšení lidské ucho.
Emmanuel Macron se snaží získat hráče počítačových her zpět na svou stranu poté, co prohlásil, že jsou hrami intoxikovaní a přenášejí to do ulic na demonstrace proti důchodové reformě.
Příjemnější používání a technologická vylepšení vyvolaly po virtuálních brýlích takovou poptávku, že se zájemci musí řadit do virtuální fronty. Obchody teď prodej regulují.
Hra z fantazijního středověkého světa byla na tamním trhu k dispozici od roku 2008. Podle americké strany zůstanou profily hráčů uložené pro případné spuštění po urovnání sporu v budoucnu.
V pondělní Deníku N se dočtete, že někteří prodejci stahují z automatů návykovou látku kratom. A podle Mf Dnes by se mohl změnit bodový systém pro řidiče. Více ve výběru z médií Radiožurnálu.
Hraním her děti naplňují potřeby, které jsou v reálném světě jen těžko realizovatelné. Zdravou motivací je kontakt s kamarády, překonávání překážek, luštění rébusů a snaha něco dokázat.
V Česku je doručování zásilek do samoobslužných boxů nebo na výdejní místa oblíbenější než v cizině, píšou Lidové noviny. A českému hernímu průmyslu chybí třeba lepší vzdělávání. Téma týdeníku Ekonom.
Prostředí, ve kterém děti vyrůstají, hraje v otázce jejich agresivity zásadní roli. Pokud je láskyplné, dopady hraní videoher by měly být minimální. Ohroženější jsou děti s nekonzistentními rodiči.
České herní společnosti vydělávají miliardy korun, chybí jim ale kvalifikovaní pracovníci. Tématu se věnuje regionální Deník. Více ve výběru z médií, který připravil Radiožurnál.
Během pandemie koronaviru narostlo v českých městech a obcích množství plastu až o 25 procent, píšou středeční Lidové noviny. Více ve výběru z médií, který připravil Radiožurnál.
Bohemia Interactive loni prodala 5,7 milionu kopií her za 1,6 miliardy korun. Dařilo se hlavním titulům jako DayZ nebo Arma 3. Hry si vyzkoušelo 14 milionů aktivních hráčů.
Rušení velkých akcí, menší odměny pro hráče, zdravotní rizika. Předseda České asociace esportu Lukáš Pleskot mluvil v rozhovoru pro iROZHLAS.cz o výzvách, kterým e-sport během koronavirové krize čelí.
CD Projekt Red slíbil vrácení peněz, ale i opravu chyb. Firma již vydala první aktualizaci, která má část z nich opravit. Druhá má přijít do Vánoc, v lednu a únoru se očekávají další úpravy.
Podle studie vědců z Oxfordské univerzity hraní videoher může pomoci k psychické pohodě. „Rodičům bych nedoporučovala hraní videoher přímo zakazovat nebo omezovat,“ říká odbornice na digitální média.
Ve čtvrtečním tisku se dočtete, že některým firmám v době koronaviru docházejí finanční rezervy. Vyplývá to z průzkumu, který pro deník Právo provedla ČSOB.
Osmnáctiletý Filip Dolenský patří mezi několik málo lidí v Česku, které živí hraní počítačových her. Jedním z největších podporovatelů patří jeho babička, která ho k počítačovým hrám přivedla.
Podle traileru budou postavy ve Fortnite: Kapitola 2 umět plavat a rybařit. K dispozici budou mít novou loď a nejspíše se objeví také nové druhy zbraní. Na mnoho změn si ale musí hráči přijít sami.
Pracovali na počítačích sestavených na koleni, přesto vytvořili stovky počítačových her. Československému hernímu kutilství se věnuje výzkumník Jaroslav Švelch.