Jednání pražského soudu se na dva dny přesune za zdi dvou věznic. Soudkyně v případu odškodnění bývalého vězně Tempela chce posoudit, v jakých podmínkách trávil doživotní trest.
Pražský dopravní podnik (DPP) odmítl námitky vyloučeného účastníka tendru na stavbu druhého úseku metra D z Olbrachtovy na Nové Dvory, sdružení společností Porr, Vinci a Marti (PVM).
V areálu pankrácké věznice našli historikové vězeňské služby místo, kam dozorci odkládali ostatky desítek politických vězňů. Teď vyzývají příbuzné, aby se ozvali. Na Dušičky se bude konat rozloučení.
Dopravní podnik také plánuje, že dokončí budované trati z Divoké Šárky na sídliště Dědina a z Modřan do Libuše a postaví i zprovozní koleje z Holyně do Slivence.
Součástí jsou dvě stanice, kdy stanice Pankrác bude přestupní na nynější stejnojmennou stanici na lince C a město v ní očekává více než 120 000 cestujících denně.
Pražský dopravní podnik může postavit trasu metra D z Pankráce do Písnice. Resort dopravy zamítl odvolání odpůrců stavby proti vydání stavebního povolení.
Dvouleté práce vyšly na 1,82 miliardy korun, což je oproti plánům zhruba o 200 milionů víc. Stavební povolení pro hlavní práce by podle ředitele dopravního podniku mohlo být vydáno během pár týdnů.
Praha plánuje příští rok zahájit stavbu nové linky metra D z Pankráce do Písnice. Začít by měla i plánovaná dostavba a rekonstrukce Průmyslového paláce nebo druhá část opravy Barrandovského mostu.
Když se ráno osm chlapců z vesnice nevrátilo, jejich vystrašené matky se společně vypravily hledat je na hranice. I s nimi to špatně dopadlo. Sovětští vojáci je odvlekli do věznice.
Město i ve schválené upravené strategii rozvoje tramvajové sítě počítá s tím, že by na prodloužení kolejí do Holyně navázala stavba trati až do Slivence, musí ale nejdřív vyřešit majetkové vztahy.
Měl na svědomí životy tisíců Čechů. Po atentátu na zastupujícího říšského protektora Reinharda Heydricha organizoval odvetné akce včetně vyhlazení obcí Lidice a Ležáky.
„Když jsme zahajovali průzkum pro metro D, upozorňovali jsme, že se v určité fázi dostaneme až pod kolejové tubusy stávající linky C,“ říká mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková.
Pracoviště v pražském Bohdalci a v Jarově jsou otevřená v omezeném režimu. Úřední doba je od pondělí 12. října kvůli vládním opatřením zkrácená na pět hodin v pondělí a ve středu.
Dne 10. listopadu 1951 byli v Praze na Pankráci popraveni (přesněji zavražděni) Alfréd Plocek, Miloslav Franc a Jaroslav Peške. Patřili k představitelům československé technické inteligence.
Zatímco většina Evropy slaví 8. května v euforii konec války, v Praze se stále bojuje. Zoufale, ale úspěšně se povstalci brání především na Pankráci a v okolí Smíchova.
V Praze začaly nejtvrdší boje povstání proti německým okupantům. Přestože Německo ten den podepsalo kapitulaci, vojáci wehrmachtu a jednotky SS zatím odmítali složit zbraně.
V rozhovoru pro iROZHLAS.cz mluví architekt i tom, proč je vládní čtvrť v Letňanech nesmysl, jak hodnotí plán výstavby na Rohanském ostrově a zda hrozí, že se z Prahy stane turistický skanzen.
Dohoda obsahuje stažení žaloby, kterou majitelé napadli územní rozhodnutí k metru, a povolení ke stavbě linky D na soukromých pozemcích na základě nájemní smlouvy.
Pražský dopravní podnik ve středu na Pankráci začal s geologickým průzkumem pro stavbu trasy metra D z Pankráce do Písnice. Průzkum vyjde zhruba na 1,58 miliardy korun. Stavbu zahájil primátor Hřib.
Pražský dopravní podnik zahájí geologický průzkum, kterým začne stavba trasy metra D z Pankráce do Písnice. Zároveň schválili záměr výstavby nové trasy. Průzkum vyjde na 1,58 miliardy korun.
Jízda pluhu letos nebyla první, přesto se z ní stává podobný fenomén jako z mazací tramvaje či modré T3 Coupé. Obrázky a videa pluhu o víkendu doslova zaplavily sociální sítě a internet.