V šatech jela tramvají, když jí muž přejel rukou od kolene až ke stehnu. Šaty, které jí situaci připomínaly, už nikdy neměla na sobě. Přečtěte si příběhy lidí, kteří čelili obtěžování v MHD.
Obtěžování do MHD nepatří. Ani nikam jinam. Tak se jmenuje nová kampaň. Na 150 zastávkách jsou plakáty, které odkazují na nevhodné chování a také radí, jak se v takové situaci chovat.
Problémový úsek nebude do konce prázdnin hotový a uzavírka části Poděbradské ulice potrvá o několik týdnů déle. Ovlivní to i provoz pardubické MHD včetně školních linek.
Automaticky se vybaví spojení s druhou světovou válkou. Zákon ale pamatuje i novodobé válečné veterány. Tedy vojáky, ale i policisty, kteří se účastnili misí pod hlavičkou OSN, NATO nebo EU.
d soboty 29. června budou muset cestující, kteří chtějí vystoupit, stisknout ve vozidle před zastávkou červené tlačítko STOP nebo tlačítko pro otevření dveří.
Pražský dopravní podnik provozuje tři linky metra. Celá síť měří přes 65 kilometrů a je v ní 61 stanic. První spoje metra vyjíždějí na své trasy po 04.30, poslední kolem půlnoci.
Otevřelo pouze pro pozvané hosty, kterých bylo podle Roberta Mary zhruba 50 tisíc a šlo z většiny o politicky exponované osoby nebo rodinné příslušníky zúčastněných na výstavbě.
Oznámené trasy počítají s příjezdem do Prahy z šesti směrů. Příjezd je v plánu kolem 5.00 tak, aby se technika sešla kolem 6.00 před ministerstvem zemědělství na blokádu, která má trvat do 15.00.
Autobusy a další exponáty jsou nyní v garážích v Řepích, na Klíčově nebo v Hostivaři v depozitáři. Hala bude dvoupatrová. Vjezd do spodní části bude z ulice Na Ořechovce.
V Brně vytipovali na 150 bariér, které lidem se smyslovým postižením komplikují cesty hromadnou dopravou. Nevidomým chybí některé informace ve zvuku, neslyšící se varování často nedozví pomocí textu.
Místní už si nemusí kupovat lístky. Stačí, když při kontrole ukážou kartu s potvrzeným bydlištěm. Město hradí výpadek příjmů především z daní větších firem.
Za 20 trolejbusů, které poputují do Prahy, zaplatí příjemce 620 milionů korun. První stroj by měl být na místo určení k najíždění zkušebních kilometrů expedován na konci října či začátkem listopadu.
Dopravu v centru Prahy od pátku komplikují práce dopravního podniku v Ječné ulici. Kvůli opravě kolejí nejezdí tramvaje ve vytíženém úseku mezi Karlovým náměstím a I. P. Pavlova.
Algoritmus používaný v komerční verzi rádiové sítě TETRA spoléhá na slabý šifrovací klíč, který lze snadno prolomit. Útočníci tak mohou sledovat komunikaci v síti a případně podvrhnout falešné zprávy.
Když městská doprava v Helsinkách v lednu zdražila, dotklo se to zejména těch nejchudších. Ti ale teď přišli se způsobem, jak na jízdenkách ušetřit legálním, ale eticky sporným způsobem.
Autobusy jihlavské městské dopravy začnou už brzy jezdit na bio CNG. Plnohodnotnou náhražku zemního plynu tam nebude nutné dopravovat přes půl světa, ale jen z asi 20 kilometrů vzdáleného Herálce.
Zatím bude na historické lince K jezdit šest autobusů z přelomu tisíciletí, které si většina cestujících bude pamatovat ještě z provozu na běžných linkách.
„V našem průzkumu úctyhodných 96 procent obyvatel Prahy uvedlo, že v jejich městě se dá veřejnou dopravou snadno jezdit. A není to jen pohodlné, ale také velice působivé,“ napsal průvodce Time Out.
Vídeň po dobu pandemie vyžadovala přísnější režim než ostatní části Rakouska. Ve zbytku země skončila povinnost nosit respirátor ve veřejné dopravě už 1. června.
Pražské metro a tramvaje pojedou od pondělí 13. února v kratších intervalech. Od začátku roku jezdí kvůli nižšímu počtu cestujících podle tzv. poloprázdninových řádů.
Dopravní podnik v Jihlavě stále nemá dodavatele energií na příští rok a kupříkladu elektřinu už od ledna nakupuje spotově. To se projevuje i na ztrátě z provozu MHD.
Z 13 v úterý zrušených linek jich je pět mimopražských, a sice linky 339, 346, 375, 377 a 658, a zbylé, tedy linky číslo 163, 166, 171, 204, 208, 209, 223 a 228, jezdí na území hlavního města.
Podle analýzy serveru iROZHLAS.cz se na většinu spojů čeká déle než před čtyřmi lety, zvlášť ve špičkách. Dopravní podnik argumentuje tím, že nasazuje velkokapacitní vozy a linky od září posílí.