Kampaň zvedla zájem Britů o cestu do Prahy. Zatím jen na internetu

Kampaň pražského magistrátu v Londýně zvýšila zájem Britů o české hlavní město. Na stránkách webového portálu se od května do července zvedl počet návštěvníků z loňských 4 tisíc na 41 tisíc. Hotely v hlavním městě ale žádný nárůst turistů z Velké Británie nehlásí.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

LOH Londýn 2012

LOH Londýn 2012 | Zdroj: ČTK

Pražský magistrát před kampaní očekával, že řada lidí se bude chtít vyhnout komplikacím v souvislosti s olympijskými hrami, a naplánují si proto pobyt v některé z evropských metropolí.

Propagoval proto české hlavní město prostřednictvím vtipných piktogramů, které si pohrávají s tématikou olympijských sportů.

Praha do kampaně investovala téměř dva a půl milionu korun.

Lucie Maňourová, Anna Königsmarková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme