Česká spořitelna účtovala platby dvakrát. Chybu banka vyřešila a klientům vrátila peníze

Česká spořitelna svým klientům v sobotu odpoledne chybně účtovala některé platby kartou dvakrát. Podle mluvčího banky Lukáše Kropíka se problém mohl týkat tisíců transakcí. Chybu už spořitelna odstranila a peníze klientům vrátila.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Pobočka České spořitelny na Praze 1.

Pobočka České spořitelny na Praze 1. | Zdroj: Wikimedia Commons CC-BY-3.0 | CC BY 3.0

Problémy se zdvojeným účtováním karetních plateb spořitelna zaznamenala v sobotu odpoledne. „Ještě včera (v sobotu) v noci jsme provedli aktualizaci systému a všechny tyto zdvojené platby ihned vrátili klientům. V tuto chvíli vše funguje bez problémů,“ sdělil v neděli odpoledne Kropík.

Průzkum: Některé banky a úvěrové společnosti mají až 15letou promlčecí lhůtu. Zákon počítá se třemi roky

Číst článek

Kombinace faktorů

Přesný počet klientů, kterým banka odečetla peníze z karetních plateb dvakrát, mluvčí banky nezná, podle jeho odhadu šlo o nižší tisíce transakcí.

Příčiny problémů spořitelna zjišťuje. „Mohlo jít o kombinaci více faktorů,“ uvedl Kropík.

Česká spořitelna je největší bankou v Česku podle počtu klientů. Na konci března jich měla 4,6 milionu. Vlastníkem spořitelny je rakouská finanční skupina Erste Group Bank, která je klíčovým hráčem na bankovním trhu střední a východní Evropy.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme