Twitter testuje možnost upravit již vydané příspěvky, plánuje ji zavést pro předplatitele

Twitter se rozhodl vyhovět žádostem uživatelů o možnost úprav již zveřejněného příspěvku a společnost začala testovat tlačítko, které zásah do odeslaného tweetu umožní. V příštích týdnech plánuje tuto možnost zavést pro předplatitele služby Twitter Blue, která stojí 4,99 USD (123 Kč) měsíčně, uvedl server zpravodajské televize BBC a deník The Guardian.

New York Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Sociální síť Twitter (ilustrační foto)

Sociální síť Twitter (ilustrační foto) | Zdroj: Reuters

Twitter na svém blogu uvedl, že možnost upravovat příspěvky vyžadovalo přes 238 milionu uživatelů. Informuje o tom server The Guardian.

Placená verze Twitteru nebude. Podle výzkumu není aplikace schopna rozpoznávat škodlivý obsah

Číst článek

Funkce bude první fungovat v testovací fázi, která pomůže odhalit možné technické problémy a chyby.

Limit na upravení bude 30 minut od vydání příspěvku. Lidé také budou moct vidět, zdali tweet byl upraven, a vidět i jeho předchozí verze, stejně jako například u komentářů na facebooku.

„Časové omezení v kombinaci s dohledatelnou minulou verzí je důležitou rolí k tomu, aby byla udržena integrita diskusí a konverzací. Vytvoří to tak veřejný záznam o tom, kdo co řekl a upravil,“ uvedla společnost.

Funkce bude k dispozici uživatelům Twitter Blue, což je placená služba, která nabízí výhody oproti neplacené verzi. Je to třeba tlačítko na zrušení tweetu minutu po jeho zveřejnění.

„Doufáme, že možnost upravovat tweety dovolí uživatelům být méně ve stresu ohledně svých příspěvků a diskuse budou více přístupné. Participace v komunikaci tak bude pro lidi více smysluplná,“ dodala společnost Twitter.

Spoluzakladatel společnosti a její bývalý ředitel Jack Dorsey v minulosti tvrdil, že firma takovou možnost pravděpodobně nikdy nenabídne.

V dubnu však Elon Musk, který tehdy plánoval Twitter koupit, zveřejnil anketu, v níž se 73,6 procenta ze 4,4 milionu účastníků vyjádřilo, že si podobné tlačítko přeje. Někteří uživatelé však míní, že je zbytečné nebo v rozporu s duchem platformy.

jca, ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme