Slevový portál Nákup v akci míří do insolvence. Dluží desítky milionů

Třetí největší slevový portál Nákup v akci.cz končí a míří do insolvence. Deník E15 napsal, že podle jednoho z postižených smluvních partnerů dluží provozovatel serveru, kterým je společnost Garuma, až padesát milionů korun. Zákazníci mají trvat na vrácení peněz, nebo uplatnění objednaného voucheru.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Ilustrační foto

Ilustrační foto | Foto: Fotobanka Pixabay

Na webu portálu Nákup v akci se píše, že společnost byla nucená po šesti letech provozu ukončit činnost a připravuje návrh na insolvenci. Záložky s nabízenými pobyty nebo zážitky na stránce ještě jsou, po rozkliknutí ale nefungují.

Lidé, kteří si voucher od serveru objednali, by se neměli bát ho uplatnit, radí výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška.

„Jako zákazník nemůžu tušit, jestli mezi slevovým serverem a obchodníkem, nebo službou, kde mám voucher, jestli nějaké vyrovnání proběhlo. Také záleží na tom, jak se k tomu postaví ten, ke komu ten voucher mám.“

„Kdybych byl odkázán na to, že ten voucher není proplacen slevovým serverem, tak se obrátím na něj. Jestliže komunikuje, snaží se to se mnou vyřešit, tak je to v pořádku, pokud ne, je to záležitost pro policii,“ dodává Vetyška.

Konec slevového portálu Nákup v akci.cz | Foto: Server Nákup v akci.cz

Zákazník zkrátka musí trvat na tom, že buď získá své peníze zpět, nebo dostane službu, kterou si zakoupil.

Firmy, které na serveru nabízely své služby a teď čekají na finanční vyrovnání, se podle portálu mají obrátit na insolvenční soud s přihláškou pohledávky.

Chtěla letět do Dubaje, má ale smůlu. Slevový portál zkrachoval a dovolenou nezajistil

Číst článek

Ladislavě Macháčkové, provozovatelce hotelu Čech, dluží Nákup v akci za pobyty desítky tisíc korun.

„Od února je s nimi strašně špatná komunikace. Týká se to jak paní finanční ředitelky, tak obchodního zástupce. Neodpovídali na emaily, nebrali telefony, nedalo se dostat do jejich systému,“ popisuje.

„V létě poslali menší finanční zálohu, a když jsme chtěli, aby poslali konečné vyúčtování, tak už tři měsíce slibují, ale pořád se k tomu nedostali. Nedá se do systému ani přihlásit, takže nevíme ani přesnou částku,“ dodává hoteliérka.

Společně s dalšími poškozenými se teď paní Macháčková chystá na server podat hromadnou žalobu.

Tereza Chlubná Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme