Stávající modely Seat se budou vyrábět do konce svého životního cyklu, což by mohlo být zhruba do konce tohoto desetiletí. V budoucnu bude mít značka novou roli.
Celý koncern se poohlíží po jiných velkých trzích. Například Škoda Auto sází na Indii a jihovýchodní Asii, nedávno začala stavět továrnu i ve Vietnamu. Volkswagen vidí příležitost v Severní Americe.
Škoda Auto zahájila ve svém hlavním výrobním závodě výrobu bateriových systémů pro plně elektrické vozy. Škoda do výrobní linky investovala 130 milionů eur (asi 3,2 miliardy Kč).
Problém mají kromě Škody i další značky z koncernu Volkswagen, kromě samotného VW také Audi nebo Seat. Koncern svolává kvůli tomuto problému celosvětově na 100 000 vozů.
V Česku se možný problém týká 1700 aut vyrobených v roce 2020. Servisy mají seznam vozidel, kterých se to týká. Jejich majitele osloví a pozvou na kontrolu.
Ani ne měsíc od baráže o první ligu, kterou výrazně ovlivnili svými chybami rozhodčí, se Ligové fotbalové asociaci podařilo dotáhnout příchod nového partnera - automobilky Seat.
Německý výrobce automobilů Volkswagen potvrdil, že Škoda se v rámci reorganizace stane součástí skupiny zaměřené na masový trh s označením Volume, která bude zahrnovat rovněž značky VW a Seat.
Koncern Volkswagen začal svolávat první majitele vozů, které mají software umožňující obcházet emisní testy. Nejprve půjde o vozy Volkswagen Golf a Amarok, Audi A4, A5 a Q5 a Seat Exeo s motory 2.0 TDI. Majitelé uvedených modelů budou postupně osloveni dopisem k návštěvě autorizovaného servisu, kde jim mechanici provedou aktualizaci softwaru.