„Nechceme znít pořád stejně. Zároveň se ale nemůžeme dostat příliš daleko od toho, co nás jako kapelu definuje a podle čeho nás naši fanoušci poznávají.“
Kapela Kabát si trochu netradičně oproti jiným interpretům nechala postavit pódium skoro uprostřed tanečního parketu. Ze všech stran ji tak obklopovali věrní fanoušci.
Takzvaná rocková novela Utopia Avenue je samostatným příběhem. Opět však zapadá do Mitchellem roky budovaného nadrománu, kdy na sebe jednotlivé tituly vzájemně odkazují.
Dva dny po začátku léta, tedy 23. června, začne v Praze třídenní Metronome Festival. Ten na letošní rok vsadil na všestranného tvůrce Nicka Cavea s kapelou The Bad Seeds.
Důvodem je, že vyznavači těchto dvou žánrů se ve volbě skladeb nejvíce odchylují od svých kmenových hudebních preferencí. Umělá inteligence se s tím zatím nedokáže zcela popasovat, uvádí studie.
Bunkr, Mersey, Rock Hill, Pod lampou, Hudební bazar, Banán, Roxy – to je jen několik málo z velkého množství hudebních klubů, které u nás fungovaly v devadesátých letech a patřily k fenoménům doby.
Cobain zemřel v 27 letech, byl jednou z vůdčích osobností tehdy nového alternativního rockového stylu grunge, ale přitom byl plachý a citlivý a pochyboval o smyslu života.
Z velké části zaplněná hala odměňovala kapelu po každé písni bouřlivým potleskem. Lidé během celého koncertu tančili, skákali a tleskali do rytmu. Někteří hráli na imaginární kytary.
Multiintstrumentalista Petty složil řadu hitových singlů, které dobyly první příčky amerických hitparád, mimo jiné Learning To Fly, Mary Jane's Last Dance či Free Fallin.