Zřejmě nejhorší byla situace v Ústeckém kraji. Ve Středočeském kraji měly téměř všechny autobusové linky příměstské MHD zpoždění, nebo vůbec nevyjely. Varování před ledovkou platí až do středy.
Druhá elektrifikovaná trať v Praze se stala dalším milníkem ve využívání elektřiny, jako první totiž sloužila čistě praktickým účelům. Dnes je součástí vytížené trati mezi Florencí a Palmovkou.
Meteorologové před hustým sněžením varovali, od nedělního večera do pondělního rána očekávali 15 až 20 centimetrů sněhu. Na jihu země upozorňovali i na nebezpečnou ledovku.
Po výběru projektanta se předpokládá příprava projektu do roku 2023, v roce 2024 by pak měla začít stavba. V provozu by mohla být lanová dráha v roce 2025.
Vláda by už měla podle rektora Univerzity Karlovy Tomáše Zimy vyhodnotit data a seznámit lidi s uceleným plánem, jak hodlá postupovat v boji proti koronaviru.
První dětská knížka o pražském metru zavádí i do míst, kam běžný cestující nemá přístup. Hravou publikaci připravila spisovatelka Milada Rezková s ilustrátory Janem Šrámkem a Veronikou Vlkovou.
Odsouzený někdejší šéf magistrátního odboru informatiky Ivan Seyček nebude muset nahradit Praze škodu v souvislosti s projektem opencard. Magistrát vzal zpět svou žalobu.
Výstavba plánované trasy pražského metra D v úseku z Pankráce do Depa Písnice by měla vyjít na 39,7 miliardy korun. Letos v létě by měl začít geologický průzkum, který potrvá asi rok.
Na pražský Libeňský most se v sobotu vrací tramvajový i automobilový provoz. Most byl kvůli havarijnímu stavu zhruba před měsícem uzavřen a vstoupit na něj mohli pouze pěší.
Bořislavka, Nádraží Veleslavín, Petřiny a Nemocnice Motol, tak se jmenují čtyři nové stanice pražského metra. Úsek linky A z Dejvic k motolské nemocnici se dnes otevírá po pěti letech výstavby, která se neobešla bez problémů.
Prahu na jaře čekají další změny v hromadné dopravě. Čtyři nové stanice metra A se mají otevřít 6. dubna. Z Dejvické pojede nově metro přes zastávky Bořislavka, Nádraží Veleslavín, Petřiny až do stanice Nemocnice Motol. Organizátor dopravy společnost Ropid proto přesměruje trasy desítek spojů, aby na nové stanice lépe navazovaly.
Lidé dojíždějící do Prahy ze středních Čech by v budoucnosti mohli kromě auta, vlaku a autobusu využívat takzvané vlakotramvaje. Ve městě by zastavovaly na každé zastávce, na kraji Prahy by se pak proměnily na rychlý vlak. Moderní dopravní prostředek by se na tratích mohl objevit kolem roku 2024.
Speciální nabídka Českých drah ode dneška zjednoduší a zlevní cesty výletníků do Prahy. Celostátní jízdenku Českých drah SONE+ budou lidé moci využít i v městské hromadné dopravě v Praze.