Mlsna tak dal za pravdu argumentům z rozkladu dopravního podniku, který se bránil, že zmiňované námitky jsou účelové a na mnohamiliardovou soutěž neměly žádný vliv.
Konsorcium firem Porr-Vinci-Marti zaslalo dopis adresovaný členům dozorčí rady dopravního podniku. V něm městské firmě hrozí právními kroky a varuje před tím, aby skupinu z tendru „účelově“ vyloučila.
Hlubuček za podíl v bytě ve Španělsku zaplatil 2,49 milionu korun. Za minulý rok měl také vedlejší finanční příjmy 1,69 milionů korun. Na základě jeho majetkového přiznání to píšou Seznam Zprávy.
Pro Hřibovo odvolání hlasovalo 17 z 65 zástupců, u Scheinherra šlo o 20 hlasů. Opozice vytkla Scheinherrovi, že neučinil další personální kroky a nezavedl dostatečná opatření v podniku.
Ministr vnitra a šéf STAN Vít Rakušan je podle Vondráčka „v kolosálním střetu zájmů“. Situaci hnutí přirovnal k postavení firmy Metrostav v kauze kolem bývalého středočeského hejtmana Davida Ratha.
Podle vyšetřovatelů kauzy okolo Hlubučka je Redl v pořádku a není důvod, aby se vyhýbal trestnímu stíhání. Za založení organizované zločinecké skupiny hrozí až dvanáct let za mřížemi.
Obviněných by aktuálně mělo být 13. Na policii si převzal usnesení o zahájení trestního stíhání podnikatel Pavel Dovhomilja, který v době policejní razie pobýval v Chorvatsku.
Podnikatel Petr Adam se snažil uplatit člena dozorčí rady dopravního podniku Michala Zděnka kvůli tomu, že měl výhrady k zakázce na pořízení rádiového telekomunikačního systému.
Jedním z možných řešení přesunu uprchlíků je podle Zdeňka Hřiba propojení poskytnutí dávky s povinnou školní docházkou dětí, které mohou navštěvovat pouze školy s volnou kapacitou mimo Prahu.
Policisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu obvinili 11 lidí kvůli hospodaření dopravního podniku, mezi stíhanými je dnes již bývalý náměstek primátora Petr Hlubuček (STAN).
Důvodem policejní akce Dozimetr má být hospodaření v pražském dopravním podniku. Detektivové dorazili mimo jiné na pražský magistrát, do dopravního podniku a do Všeobecné zdravotní pojišťovny.
Dvouleté práce vyšly na 1,82 miliardy korun, což je oproti plánům zhruba o 200 milionů víc. Stavební povolení pro hlavní práce by podle ředitele dopravního podniku mohlo být vydáno během pár týdnů.
Náhradní dopravu zajišťují poměrně velké výletní lodě. Mimo ranní špičku má přívoz čtvrthodinový interval, v pracovní dny ráno deset minut. Cesta zabere zhruba sedm minut.