Přístroj, který vytváří studený kouř, zaplnil dýmem vždy jeden tunel. Simulace silného zakouření a prudkého rozvoje požáru měla ověřit, zda správně reagují jak systémy, tak dispečeři ve velíně.
Tisíce tun zeminy a kamení zasypaly připravovanou dálnici D8 a poškodily i trať mezi Teplicemi a Lovosicemi. Podle odborníků způsobil sesuv nezajištěný zářez trasy dálnice D8 ve svahu a silný déšť.
Vysokorychlostní váhy zaznamenávají tisíce přetížených kamionů měsíčně. Nejčastěji se pokuta pohybuje od 9 do 27 tisíc korun. Kvůli útoku hackerů na ŘSD teď úřady informace o přestupcích nedostávají.
Prackovická estakáda na dálnici D8 se potýká s trhlinami na mostních konstrukcích, píše Mf Dnes. A deník E15 se věnuje vývoji robotického zedníka. Více ve výběru z médií, který sestavil Radiožurnál.
Po více než šesti hodinách policie otevřela dálnici D8 směrem na Německo, kde se ráno stala vážná nehoda se smrtelným zraněním. Na twitteru o tom informovala policie.
Posuzovat se bude znovu posuzování vlivů na životní prostředí. Nejvyšší správní soud loni zrušil vydaná povolení a stanoviska pro zhruba pětikilometrový úsek.
Sedmnáct minut dlouhá prezentace na základě inženýrsko-geologických, hydrologických, hydrogeologických a geotechnických podmínek simuluje průběh sesuvu a jeho příčiny.
Provoz na dálnicích omezí během prázdnin přes 40 uzavírek. Největší komplikace lze čekat na dálnici D1, kde bude pokračovat modernizace pěti úseků. Tři opravované úseky budou pod dohledem radarů.
Ministerstvo obrany plánuje největší nákup v historii, píše Právo. A na svahu u dálnice D8 se podle Mf Dnes objevily pukliny. Více v přehledu tisku, který sestavil Radiožurnál.
Týdeník Respekt se snaží poodhalit, co by mohl obsahovat dopis československého prezidenta Tomáše Garrigue Masaryka, který má být otevřen až za sedm let.
Kdo překročí v tunelu Panenská na dálnici D8 maximální povolenou rychlost, nemusí mít strach z výraznějšího postihu. Úředníci se totiž nemůžou shodnout, kdo by měl data ze systému zpracovávat.
Řidiči projedou po D8 přes České středohoří bez omezení. Doposud byl provoz sveden kvůli nestabilnímu svahu do dvou jízdních pruhů a od rána byla trasa kvůli cvičení hasičů a kontrole tunelů zavřena.
Červenec a srpen bude i letos ve znamení oprav na dálnicích a silnicích první třídy. Největší komplikace budou na dálnici D1. Plánované opravy ve středu zveřejnil ministr dopravy Dan Ťok za hnutí ANO.
Na dálnici D8 hořel autobus, mezi sjezdy Bílinka a Řehlovice je zcela uzavřena. Sdělila to krajská policejní mluvčí Veronika Hyšplerová. Požár se obešel bez zranění.
Před třemi měsíci se řidičům otevřel poslední chybějící úsek drážďanské dálnice D8. Na hranicích Česka a Německa se kvůli tomu zvýšila hustota dopravy na téměř 13 tisíc aut denně. Dálnice naopak ulevila lidem z obcí podél objízdných tras posledního úseku. Například ve Velemíně na Litoměřicku klesl provoz o 80 procent.
Omezení na nově otevřeném úseku dálnice D8 potrvá zhruba další tři měsíce. V Českém středohoří se nad Prackovicemi na Litoměřicku od prosince jezdí jen po jednom ze dvou dálničních mostů. Důvodem je rizikový svah, na kterém mosty stojí. Omezení přitom mělo skončit už za měsíc.
Dělníci pokračují ve stabilizování svahu u Prackovic nad Labem. Zatím se jezdí jen po levém mostě. Ředitelství silnic a dálnic ale slibuje, že do měsíce se bude jezdit po obou mostech. Dělníci ale budou na svahu pracovat až do jara.
Lidem v obcích na bývalých objízdných trasách k dálnici D8 se ulevilo od nadměrné dopravy. Její poslední úsek přes České Středohoří je od sobotního večera v provozu. Po silnicích mezi Lovosicemi a Ústím nad Labem a Lovosicích a Teplicemi od té doby podle místních jezdí míň aut, hlavně těch nákladních.
Stavba dálnice D8 trvala dlouho kvůli zeleným aktivistům. Podle prezidenta Miloše Zemana právě oni podávali jednu žalobu za druhou a tím dokončení brzdili. Stavba dálnice trvala 32 let, stála přes deset miliard korun.