Nejposlouchanějším rádiem v Česku byl v pololetí opět Radiožurnál. Nejvyšší nárůst má Radiožurnál Sport
Nejposlouchanějším rádiem v Česku byl v prvním pololetí nadále Radiožurnál s 871 tisíci posluchači denně. Oproti předchozímu období (čtvrté čtvrtletí 2021 a první čtvrtletí 2022) ale znamenal pokles o 13 tisíc posluchačů. Následují Impuls s nárůstem o 4000 na 720 tisíc posluchačů a Evropa 2, která si polepšila o 21 tisíc na 689 tisíc posluchačů. Vyplývá to z výsledků aktuálního měření poslechovosti Radioprojekt.
Za skokana měření lze označit novou digitální stanici Radiožurnál Sport, kterou denně poslouchá 16 tisíc posluchačů a týdně pak 27 tisíc. Poslechovost také vylepšilo Rádio Z.
Na čtvrtém místě skončil Blaník, pátá je Frekvence 1. Mezi nadregionálními stanicemi se nejvíce dařilo Hitrádiu, a to i přes pokles o 30 tisíc na 443 tisíc posluchačů.
Následuje Kiss s nárůstem o 9000 na 436 tisíc posluchačů a Beat, který si naopak o 6000 pohoršil na 278 tisíc.
Z obchodních sítí má největší podíl Media Club se 41 procenty, následuje Radiohouse s 27 a Český rozhlas, který má 26,8 procenta.
Týdenní poslechovost se proti předchozímu období zvýšila o jeden procentní bod na 83,8 populace. Každý den si rádio pouští přes 54 procent lidí. Průměrná denní doba poslechu je 270 minut.