O mantinely na MS se starají Češi, zakázané reklamy doplňuje televizní režie

České hokejisty na šampionátu každý den na ledě neuvidíte. Během mistrovství světa budou mít i volné dny, přesto Čechy na ledě kodaňské Royal Areny potkáte každý den, starají se totiž o reklamy na mantinelech.

Kodaň Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Zelené reklamní plochy na mantinelech zaplní až televizní režie

Zelené reklamní plochy na mantinelech zaplní až televizní režie | Foto: Grigory Dukor | Zdroj: agentura Reuters

Kromě středového kruhu na ledových plochách mistrovství svět v ledním hokeje nejsou reklamy, ale na mantinelech nechybí. I v Dánsku se o ně stará česká firma a vyžadují neustálou starost.

„Děláme i servis. Po posledním zápase se na mantinely dá speciální ochranná fólie, aby se mantinely nepoškodily, když jdou všechny týmy ráno trénovat a střílí na branku,“ vysvětluje Radiožurnálu Jakub Hospůdka z firmy, která se o mantinely stará.

Fólie je silná zhruba čtyři milimetry a dává v noci do oblouku za bránami. Znovu se sundává  po posledním tréninku.

„Je to klasická plexifólie, která se vloží pod hranu mantinelu. Pak se zase sundá, aby byla co nejviditelnější,“ dodává.

Reklamy pro ruský trh

Okolo hrací plochy jsou reklamy mnoha firem, jenže některé plochy zůstávají prázdné a svítí zelenou barvou. Jde o projekt, který se v Dánsku testuje na MS poprvé.

Přehrát

00:00 / 00:00

O reklamy na mantinelech se na mistrovství světa stará česká firma

„Jsou různé firmy, které se nemohou na dánském trhu prezentovat. Tyhle zelené plochy jsou ruské sázkovky, které v Dánsku nemají licenci. Ruský trh, Rusko, Kazachstán a Bělorusko, v televizi vidí své reklamy, ale zbytek planety vidí jen zelené plochy,“ říká technik.

Do televizního vysílání pro dané tři země se reklamy virtuálně doplní tak, aby neporušovaly legislativu hostitelské země.

Česká firma se o mantinely na mistrovství světa podeváté. Vše vzešlo ze spolupráce s českým národním týmem.

„S reprezentací spolupracujeme už od roku 1993. A protože za námi asi stojí kvalitní práce, tak si nás všimli i v zahraničí. Slovo dalo slovo a už deváté mistrovství jsme oficiálním dodavatelem reklam,“ říká Jakub Hospůdka.

Při trénincích chrání reklamy plastová fólie | Foto: Petr Kadeřábek

Petr Kadeřábek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme