České dráhy údajně utrácejí za marketing více, než přiznávají
České dráhy vynaloží za marketing daleko více peněz, než se oficiálně uvádí. Náklady popisuje utajovaná zpráva, kterou má k dispozici dozorčí rada dopravce. Její bývalý předseda Zdeněk Žák České televizi prozradil, že dráhy výdaje zkreslují.
"České dráhy přiznávají 450 milionů korun. Já k tomu podotýkám, že taktně zamlčují, že do toho nezapočítávají celé České dráhy. Za celé České dráhy se částka může blížit až osmi stům milionů korun," řekl Žák.
Žák z funkce předsedy dozorčí rady Českých drah odešel poté, co tvrdě kritizoval management Českých drah a jejich generálního ředitele Jana Žaluda.
Marketingem Českých drah se loni v listopadu zabývala protikorupční policie.
Přečtěte si také:
České dráhy dostaly od ÚOHS rekordní pokutu čtvrt miliardy korun
Policie vyšetřuje České dráhy kvůli milionovým platbám za marketing