V osmém ročníku anticeny Sexistické prasátečko vybrala veřejnost jako nejsexističtější reklamu tu, která zvala do olomouckého hudebního klubu Buddy´s. Využívala pornografický snímek ženského obličeje potřísněného spermatem.
O anticenu Sexistické prasátečko letos v osmém ročníku soutěží 88 reklam, což je méně než loni. Organizátoři z neziskové organizace Nesehnutí to opatrně připisují zlepšující se situaci v reklamě.
Anticenu Sexistické prasátečko si letos od veřejnosti i poroty vysloužila reklama na erotický klub. Na dalších příčkách se umístily reklama brněnského Vysokého učení technického a ODS Praha 8. Cílem ankety je upozornit na údajně stereotypní a sexistické zobrazování mužů a žen v reklamě.
Letos počtvrté rozhodovala veřejnost i odborná porota o laureátech anticeny ‘Sexistické prasátečko‘. Do soutěže lidé nominovali téměř 80 reklam, ve kterých firmy využívají nahá ženská těla nebo různé formy sexismu.