Ministerstvo dopravy chce jít technologiím samořiditelných vozů naproti a plánuje na podzim představit legislativu, která by ulevila řidičům od některých povinností.
Airbagy mají podle úřadů vadné nafukovače. Ty při nárazu vozu explodují příliš velkou silou, takže z nich vylétnou kovové díly, které mohou zasáhnout obličej a krk cestujícího.
V Rusku dále působí například koncert Volkswagen, rakouská Raiffeisenbank nebo italská UniCredit. Ty jsou teď v situaci, kdy musí vyjednávat s vládní komisí, která vzniká až v polovině loňského roku.
Posledním krokem celého procesu by se mohlo auto samo zablokovat a odjet zpět k prodejci. Zablokování systémů v autě na dálku není nic složitého. Nová auta jsou už běžně online.
Podle Regana se jedná o „obří krok vpřed“ ve snaze splnit klimatické cíle Bidenovy administrativy. Opatřením se podle něj zároveň „vydláždí cesta k plně elektrické, bezemisní budoucnosti dopravy“.
První je značka Škoda s poklesem o skoro pět procent na 65 244 prodaných aut, následují Hyundai s 18 514 vozy, Volkswagen s prodejem 15 829 aut a dále Toyota a Kia.
Druhá největší americká automobilka uvedla, že více než 84 procent jejích amerických zaměstnanců už má vakcinaci za sebou a že se „přizpůsobuje požadavkům na federální dodavatele“.