Oblast má jedinečné topografické vlastnosti. Vítr zde je dostatečně silný na to, aby turbíny běžely 3800 až 4300 hodin ročně, tedy 43 až 49 procent času, což je nezvykle vysoká míra využití.
Automobilky Kia a Hyundai jsou vyšetřovány německými úřady kvůli podezření z manipulace s emisemi. Důvodem je nejspíš software od firem Bosch a Delphi, který sám vypínal redukční režim.
Kvůli klimatickým změnám může země čelit vážným problémům v podobě záplav nebo sucha. Zvláště v některých oblastech jde o viditelný problém, který dopadá na ekonomiku i zdraví populace.
Čína nepovažuje uzavření dohody nahrazující Kjótský protokol za možné. Podle nejmenovaných diplomatů o tom čínští představitelé v Kodani informovali ostatní účastníky konference o klimatu. Čína je v současnosti největším znečišťovatelem ovzduší na světě, přijetí závazků na výrazné omezení vypouštěných emisí ale odmítá.
Čína bude v roce 2030 vypouštět dvakrát více emisí než dosud. Tvrdí to Mezinárodní energetická agentura i americké ministerstvo energetiky. Jejich odhady byly zveřejněny v době konání ekologického summitu v Kodani, který rozhoduje o snižování vypouštěného množství skleníkových plynů. Čína, která jich produkuje nejvíce na světě ale výrazné snížení emisí odmítá.
Čína chce do roku 2020 snížit emise skleníkových plynů o 45 procent na jednotku hrubého domácího produktu ve srovnání s rokem 2005. Přijde ji to až na 30 miliard dolarů ročně.