Českým učitelům chybí sebedůvěra. V mezinárodním šetření skončili předposlední

Čeští učitelé se podceňují. Vyplývá to z mezinárodního šetření o vyučování a učení TALIS (Teaching And Learning International Survey). Ve srovnání 32 zemí skončila Česká republika předposlední. Učitelům chybí sebedůvěra při práci se žáky nebo v uplatňování nových metod výuky.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Učitel (ilustrační foto)

Učitel (ilustrační foto) | Foto: Fotobanka Pixabay

S tím ale nesouhlasí Učitelské profesní sdružení, říká jeho člen Josef Soukal:

„Já si myslím, že dnešní učitel musí mít sebedůvěru a převážná většina učitelů ji má. Protože pokud naše školství vypadá, jak vypadá, tedy pořád ještě relativně solidně, tak učitelé musí mít přirozenou autoritu. Žáci jsou jiní a bez sebedůvěry tu přirozenou autoritu nezískáte a nevybudujete.“

Průměrný plat učitele ZŠ | Foto: Český rozhlas

Pavla Lioliasová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme