Zástupci spotřebitelů se snaží zpřehlednit bankovní služby

Sdružení obrany spotřebitelů podporuje iniciativu ministerstva financí, které se u nás snaží zlepšit bankovní služby. Poradny sdružení totiž ukazují, že spotřebitelé s bankovními službami stále spokojeni nejsou. Zástupci spotřebitelů proto usilují o další zpřehlednění služeb a snížení některých bankovních poplatků.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Česká národní banka

Česká národní banka | Foto: Václav Šedý

Podle Davida Šmejkala ze Sdružení obrany spotřebitelů nechají konečné řešení situace na vzájemné dohodě bank a ministerstva, sami ale legislativní úpravě příliš nakloněni nejsou. "Preferovali bychom samoregulační mechanismy ze strany České bankovní asociace, respektive bankovní industrie. Důvodem je fakt, že tyto samoregulační mechanismy umožňují široké veřejnosti porovnat obsah samoregulace, v tomto případě navrhovaný etický kodex se skutečností," konstatoval zástupce David Šmejkal

Naďa Bělovská Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme