„Ve 14.45 došlo ke srážce posunu se stojící soupravou, kolegové už jsou na místě a zahájili šetření,“ řekl mluvčí Drážní inspekce Martin Drápal. Zraněný člověk je podle něj zřejmě vedoucí posunu.
Na zásobu vodíku umístěnou ve čtyřech nádržích překoná vlak vzdálenost až tisíc kilometrů. Předváděná vlaková jednotka uveze až 150 sedících cestujích.
Testovat by se tady ale mohly i soupravy pro pražské metro D. V září totiž poslanci schválili novelu zákona, která by mohla umožnit nejen metru, ale i tramvajím nebo lanovkám jezdit bez řidiče.
Dopravce si u čínského výrobce objednal tři elektrické soupravy s opcí na dalších 30, spolupráce bude mít hodnotu přes pět miliard korun. „Leo Express se podílel na vývoji designu vlaku,“ řekl Köhler.
Kvůli nálezu mrtvoly člověka v kolejišti stál provoz na železničním koridoru Praha – Kolín. Vlaky jezdily odklonem a nabíraly až tři čtvrtě hodiny zpoždění.
Zastřešené tribuny a sedačky často nahrazují stromy a obyčejné zábradlí, místo nejmodernějšího vozového parku jsou před stadiony spíše starší ojeté vozy. Přesto jsou nižší fotbalové soutěže stále 'luxusnějším' zbožím a poznat je to třeba i na televizních obrazovkách.
Fotbal rozhodně není jejich zaměstnáním, pouze koníčkem, kdekdo by řekl, že hrají „pralesní ligu“, přesto dnes byli tak trochu za hvězdy. Řeč je o hráčích týmů Velimi a Poděbrad. Právě tato mužstva absolvovala zápas I. A třídy skupiny B Středočeského kraje, a díky projektu Můj fotbal se dostala na televizní obrazovky.
Po trati spojující Prahu s Moravou už zase jezdí vlaky. Teprve brzy ráno se ji podařilo zprovoznit poté, co mezi Kolínem a Velimí došlo ke kolizi dvou vlaků vinou překážky v kolejišti.
Vlaky Leo Express přitvrdí konkurenci na železniční trati mezi Prahou a Ostravou. Dnes se představí na zkušebním železničním okruhu u Velimi. Po Českých drahách a RegioJetu od Student Agency je to už třetí dopravce, který bude obsluhovat tuto trať.