Lukáš Krpálek bude už potřetí bojovat o zlato na olympjských hrách. V seriálu Radiožurnálu s názvem Olympijský rok prozradil, proč se rozhodl startovat v hmotnostní kategorii nad 100 kilogramů.
Finská letecká společnost Finnair doufá, že se jí lépe podaří určit vzletovou hmotnost svých letadel. Ačkoli je vážení dobrovolné, vyvolal požadavek na sociálních sítích vlnu odporu.
Údaj se objevil ve vězeňském záznamu vydaném poté, co se Trump vydal úřadům amerického státu Georgia. V dokumentu je také uvedena pochybná výška 190 centimetrů.
Vysokorychlostní váhy zaznamenávají tisíce přetížených kamionů měsíčně. Nejčastěji se pokuta pohybuje od 9 do 27 tisíc korun. Kvůli útoku hackerů na ŘSD teď úřady informace o přestupcích nedostávají.
Na břiše pekáč buchet a bicepsy, za které by se nemusel stydět kdejaký fitness model. Na jejich tělech byste těžko hledali přebytečný tuk, paradoxně ale judisté několikrát do roka bojují s váhou.
Olympijský vítěz z Ria de Janiera Lukáš Krpálek se konečně naplno věnuje přípravě na nadcházející sezónu. Po ohlášení přestupu do vyšší hmotnostní kategorie začal nabírat kilogramy a s přírůstkem na váze je český judista zatím spokojený.
Judista Michal Horák se ještě před pár lety pral v hmotnostní kategorii do 90 kilogramů. Po čase přestoupil do stejné váhy jako Lukáš Krpálek, tedy do 100 kilogramů, teď se ale na mistrovství Evropy pere ještě o kategorii výše.
Začátek školního roku se blíží a asi každý prvňáček už má doma aktovku. Zatím je prázdná, ale až do ní naskládá učebnice a pomůcky, její váha se podstatně změní. Těžká taška ale může způsobit dětským zádům nemalé zdravotní potíže.
V Semilech upraví sběrný dvůr. Jelikož neustále roste objem nasbíraného odpadu, vyčlenilo město ze svého rozpočtu 300 tisíc korun. V areálu technických služeb v Jatecké ulici za tyto peníze pořídili kameru a přibude i velkoobjemová váha.
Kilogramy nabrané během Vánoc se po svátcích snaží shodit stovky Jihlavanů. Do posiloven proto míří víc lidí než kdy jindy. Odborníci ale upozorňují, že by se hubnutí nemělo podceňovat. Vhodné jsou pak konzultace s trenérem.
Řidiči kamionů a nákladních aut si na Vysočině připlatí. Bylo vytipováno dalších dvacet úseků, na kterých by měli přepravci platit mýtné. Důvodem je velká devastace přetížených silnic a zvýšené nebezpečí pro chodce tam, kde si řidiči zkracují cestu zastavěnou částí kraje.
Pražská radnice vytáhla do boje s přetíženými kamióny. Na výjezdu z dálnice D8 ústící do Kbelské ulice, kde každý měsíc jezdívalo až 10.000 přetížených nákladních aut, nainstalovala vysokorychlostní váhu. Počet přetížených vozidel se tady radikálně snížil.