„Nejpodstatnější na té fotce je barevné vyznění, tyrkys a červená linie,“ vyzdvihuje Havrda. Porota ocenila atmosféru snímku. „Je to jako z obrazů Edwarda Hoppera. Jednoduché, nic tam není navíc.“
O prestižní sídla jako jsou šlechtické zámky na trhu s nemovitostmi není zájem. Je to mimo jiné i proto, že koupě zámku není jen o prvotní investici, jedná se o závazek na další léta.
Podle Zaorálka je možné, že předpokládané tahanice s prezidentem ještě více poškodí pověst ČSSD, „ale nemůžeme jinak,“ uvedl v rozhovoru na Interview Plus.
Vedle luxusního auta či kvalitního obleku patří k prestiži také dobrá adresa. Nájmy například v centru Prahy jsou ale vysoké a různí poradci nebo třeba právníci navíc můžou pracovat z domova. Řešením je zřídit si sídlo někde jen „na oko“ a mít na dobré adrese pouze poštovní schránku. Je to běžné třeba v londýnské City. Firmy, které taková fiktivní sídla zřizují na klíč, existují už i v Česku.
Inovativní marketingové projekty a významné osobnosti marketingu, které se zásadní měrou podílejí na mimořádném úspěchu firmy či instituce, ocení Česká marketingová společnost v soutěži Marketér roku, jejíž sedmý ročník vyhlásila. Porota však bude při hodnocení letos poprvé postupovat jinak.
Afghánský Taliban otevře svoji politickou kancelář v Kataru. Chce prý zahájit mírová jednání se Západem, která by měla vést k ukončení bojů v Afghánistánu.
Stereotypní myšlení Čechů a také jejich předsudky vůči menšinám v Česku budou stěžejními tématy tří nových dokumentárních filmů. Netradiční formou v nich filmaři odkryjí život rómských, muslimských a vietnamských komunit. Snímky právě vznikají za podpory amerického vládního grantu. Autoři s nimi pak chtějí vyrazit na diskuze do škol a na veřejné debaty.