V Česku startuje vysílání hudební stanice MTV
Úderem deváté hodiny večerní startuje v Česku nový televizní kanál. Majitel Novy, společnost CET 21, vstupuje na televizní trh se svou verzí proslulé hudební stanice MTV. Naladit ji bude možné přes kabel nebo přes satelit.
Stanice chce oslovit zejména mladé publikum mezi patnácti a čtyřiatřiceti lety. Podle ředitelky československé mutace MTV Alex Ruzek nabídne nejen hudební program, ale také lifestylové pořady a reality show:
"Poměr mezi hudbou a ostatními pořady je půl na půl. Adrenalinových, stylových nebo zábavných lifestylových pořadů bude 28."
Pilířem hudebního programu bude MTV World Stage, který přináší záznamy koncertů hvězd pop music. Stanice slibuje i podporu domácí hudební tvorby.
Mezi lifestylovými pořady se objeví například populární MTV cribs, který nahlíží do soukromého života celebrit a jejich domovů.
Prosadit se nebude jednoduché
Nový kanál to ale zřejmě nebude mít na českém trhu jednoduché. Myslí si to i šéfredaktor magazínu Marketing a media Daniel Köppl:
"Nikde na světe není MTV stanicí, která by byla majoritně sledovaná. Vždy je to doplňková televize. Na českém trhu nedávám MTV moc velké šance. Je zde tradičně televizní stanice Óčko, která hudební vkus diváků pokrývá relativně dobře. Proto bude muset MTV hledat nový přínos pro diváky, což nebude jednoduché."