Značka Babiš v ohrožení. Expertka na politický marketing vysvětluje, kde dělá premiér chyby
Pavel Vondra mluví s Alžbětou Královou, politickou konzultantkou, PR manažerkou a zakladatelkou Institutu politického marketingu
Jednoznačný hegemon české politiky posledních let, předseda hnutí ANO a předseda vlády Andrej Babiš je viditelně v úzkých. O co roky marně usilovali jeho političtí oponenti a kritici, a co se jim nedařilo ani s pomocí různých kauz, které teoreticky měly potenciál mu vážně uškodit, obstarala pandemie koronaviru a nepřesvědčivá reakce na ni ze strany vládního kabinetu s ním v čele. Odhalila tato krize limity marketingového pojetí politiky, kterým Andrej Babiš proslul? Vyjevila nastalá situace, že skutečný leadership musí stát na jiných základech? A může tím pádem koronavirová krize nakonec změnit i to, jak se dnes politika dělá?
Hudba: Martin Hůla
Editace, rešerše, sound design: Barbora Sochorová, Ondřej Franta, David Kaiser
Zpravodajský podcast Vinohradská 12 sledujte každý všední den od 6.00 na adrese irozhlas.cz/vinohradska12.
Máte nějaký tip? Psát nám můžete na adresu vinohradska12@rozhlas.cz.
Související témata: podcast, Vinohradská 12, Andrej Babiš, ANO 2011, Alžběta Králová, politický marketing