Podle Hospodářských novin se na dopravní podnik a Prahu, jejíž firma Operátor ICT kartu spravuje, obrátili dědici architekta Jaroslava Otruby s tím, že motiv použily v rozporu s autorskými právy.
Ostrou debatu vyvolal nákup jízdenek přes aplikaci PID Lítačka. Lidé se zaplaceným lístkem totiž musí počkat dvě minuty, než začne platit. Někteří už kvůli několika vteřinám dostali pokutu.
„Bavíme se o úseku Smetanova nábřeží plus části Křižovnické ulice a o malých náměstích. Na Malé straně to je ulice Karmelitská plus uličky a náměstíčka, kam se dostanete přes ni,“ jmenuje.
Aktivisté apelují na snížení nejvyšší rychlosti v Praze. Odborník na dopravu Ondřej Mirovský vidí ve změně přínos. Pražský zastupitel Martin Sedeke (ODS) tvrdí, že by se doprava ve městě zhroutila.
Provoz v pražské Zbraslavi už šest týdnů komplikuje poškozená část motní konstrukce. Na místě se tvoří kilometrové kolony. Opravy by mohly trvat až dva měsíce.
Tramvaje i automobily budou muset jezdit po objízdných trasách. Náhradní autobusová doprava nebude zavedena. Další testy provede na mostě TSK o víkendu 8. a 9. června.
Historická tramvaj bude vozit cestující na trase Sídliště Petřiny - Sibeliova - Národní třída - Podolská vodárna - Nádraží Braník. Souprava metra 81-71 bude jezdit po celé trase linky B.
Podle mluvčího RegioJetu Aleše Ondrůje šlo nejspíš o chybu strojvedoucího. Ten byl okamžitě postaven mimo službu. Další důsledky vyvodí společnost podle výsledku vyšetřování.
Kvůli nedodržení bezpečné vzdálenosti loni policie řešila téměř 8000 dopravních nehod. Jak velký rozestup by si měli řidiči nechávat, Radiožurnálu prozradil šéf dopravní policie Lerch.
Silničáři by letos měli pracovat na desítkách mostů v Praze. Kromě těch velkých přes Vltavu také třeba na mostu v ulici K Barrandovu nebo na Zlíchovském mostě.
Vyřešit problém s nahráváním není podle deníku E15 vůbec jednoduché. Informační linka provozovatele Lítačky je přetížená a na e-maily operátoři odpovídají za desítky hodin.
„Po rozhodnutí soudu předpokládáme, že zahájení bude moci začít do hlavní letní turistické sezony,“ uvedla mluvčí Prahy 1. Radnice podle ní ještě jedná o detailech.
Dopravní podnik (DPP) pouze opraví koleje v úseku mezi stanicemi Flora a Želivského. Dolní část ulice směrem k Národnímu muzeu se do konce roku opravovat nebude.
Praha upraví nebezpečné křižovatky a přechody pro chodce, po kterých pravidelně chodí děti do škol. Přibudou dělící ostrůvky na přechodech pro chodce, zpomalovací prahy, přisvětlení přechodů.
Na sociálních sítích se objevily po zahájení oprav v ulici Husitská fotografie ručně napsané cedule, která informuje o dopravních změnách. Pražský dopravní podnik jakoukoli spojitost s ní odmítá.
Dopravu v některých ulicích na pražském Žižkově bude od úterý podle Prahy 3 řídit policie. Žižkovská radnice si stěžuje na kolaps kvůli začínajícím opravám Husitské ulice.